Vilken underbar början på "Millas dag"

Vi g  är det Millas dag, och det menas med att allt som händer idag görs för Millas skull. Jag vaknade jag av ett sms från älsklingen där det stod "godmorgon gumman, hur är det idag? glöm inte att träna Milla innan hundkursen idag du är mitt allt, älskar dig".

Jag steg upp och tänkte att jag skulle gå ut med Milla innan frukosten, men sen slog det mig en tanke, varför inte ta två flugor i en smäll. Jag leade upp mammas picknick korg och fyllde den med mackor, yoggi, o´boy och kaffe. Jag tog filten och korgen och cyklade ner till havet med Milla. Jag fäldeut min filt och vi satte oss (Jag och Milla) ner och åt lite frukost. När vi hade ätit klart skulle Milla gå förbi mig på bryggan och självklart så trillar hon i hahah naw, och med sig tar hon min sko som bara flyter längre och längre ut.Jag ber Milla att hämta den och efter ett tag så gör hon det ocg springer lyckligt in med min sko i munnen så jävla söt:D Sen sprang Milla runt och lekte själv, både på land och i vattnet. Jag sattemig ner, tog en kopp kaffe och en cigg och läste en bok som jag har fått låna, en bok om att förstå din hund. Mycket bra. Efter ett tag cyklade vi hem igen.

När vi kom hem tränade jag och Milla på trick. Hon kan numera sitt, ligg, rulla runt, tass, high five, high ten (ibland) och det nya tricket som vi lärde oss idag puss&kram. Vi ska lära oss fler trick sen:D Hon ska bara få vila lite för är mycket trött nu:D Jag därimot ska in och duscha och sen får jag se vad som händer:D

Ikväll blir det hundkurs. JIPPI!! Fick även reda på idag att jag ska jobba på onsdag kväll 14-21.10 så så blev det med min plqnering hihi. Uppdatering kommer kanske ikväll.

Puss&kram!!





Kommentarer
Postat av: frida

miss u darlin'

2009-09-21 @ 13:33:25
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0