Vilken jobbig dag

Idag när jag vaknade mådde jag skit. Jag hade feber, ont i kroppen, ont i huvudet och hade frossa. Jag började nästan gråta, tänkte direkt på svininfluensan:S. Jag ringde till influensaupplyssningen för att fråga om jag hade fått svinis. Hon sa att jag inte skulle vara orolig om jag hade fått den för den är inte farligare än en vanlig influensa, men hon trodde inte jag hade det men skulle jag må sämre skulle jag åka in till vårdcentralen.

Så hela dagen idag har jag bara legat i sängen. Marcus ha varit här tre gånger idag, första gången stanna han en halvtimme och bara mös en stund, andra gången kom han med Gynta för att hämta Milla så att hon fick komma ut lite och tedje gången stanna han med mig och tittade på idol. Det var pinsamt att visa sig så för Gynta haha undra vad han tänkte. Jag hade glasögon, morgonrock och allmän ofräsch haha.

Men nu under småtimmarna mår jag ganska hyfsat. Jag har ingen feber längre men har fortfarande huvudvärk och är lite sådär halvyr, det är jobbigt att stå upp hihi.

Nu har jag varit uppe en stund med älsklingen så nu har han åkt hem och jag ska försöka sova igen. Vill ju vara frisk till helgen.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0