ojdå.....

Har inte skrivit blogg på jättelänge ju:D Men vad ska man göra? Har haftlite att göra. Hela förra veckan jobbade jag, det jobbigaste var nog att sluta kl 23 på torsdagen och sen börja 6.50 på fredagen, okej jag vet, för dem flesta är inte det något alls. Men jag är en så person, vet jag att jag ska jobba tidigt dagen efter så måste jag lägga mig tidigtnormaltsett lägger jag mgig 22, men jaq kan sträcka ut det till 23 om jag gör något speciellt, skratta omn vill:P

I helgen hände det inte så mycket,i fredags körde vi mest runt och kolla på olika olyckor som hände på den olyckdrabbade dagen, den 11 september. Det var faktiskt givande.

I lördags mådde jag skit, vi var hemma exakt hela dagen och gjorde ingenting. Detn stora händelse på dagen var att vi cykla ner till havet så att Milla fick bada lite, fyfan vad hon lukta äckligt sen hihi det var bara direkt in i duschen haha. Stephanie bjöd hem oss på kvällen på lite mys, men som sagt så mådde jag skit, jag ville bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv hihi, det gjorde älsklingen också, han passade upp mig hela kvällen:D Men Marcus har ingen ro i kroppen. Kl 23 körde han hem till Gynta för att hålla honom sällskap lite, men jag palla inte så jag och Milla somna i soffan istället. Sen när älsklingen kom hem så la vi ods i sängen, men jag kunde inte sova, jag hade så fruktansvärt ont i magen så jag somna säkert inte förrän kl 06på morgonen:S men kunde sova länge sen på söndagen.

På söndagen var det älsklingens tur att vara sjuk hihi jag smittade honom stackaren, han blev jättesjuk men han ska ändå tvunget ut ränna så han är fortfarande i frisk, det är ju inte jag heller men jag är inte så sjuk som älsklingen. Men denna dagen hände inget speciellt, vi var och hälsade på Gynta lite sen körde vi hem och somna tills det var middag, sen körde älsklingen hem efter Millas kisserunda så kollade jag på ensam mamma söker. Sen somna jag gott.

Idag har jag jobbat. Efter det körde vihem till älsklingen och åt lite sen körde vi ju självklart hem till Gynta hihi. På kvällen var vi på hundkurs:D Det var svinball och Milla var skitduktig, hon lät till och med människor hälsa på henne om hon fick godis:d Nej det var skitkul så ser fram emot nästa måndag:D

 

Sov gott & dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0