Ny dag

ja då var det Tisdag, och i schemat står det jobb hihi:D ska jobba 14-21.10, men det ska bli kul. Lille RexMex ska på valpkurs idag, ville gärna följa med men kan ju inte tacka nej till jobb för det så får följa med nästa gång istället och se hur duktig Rex har blivit.

Jag är så rädd att jag ska få jobba med en viss person:S och jag hatar henne. Hon är rent ut sagt elak. Det skulle inte förvåna mig om jag får jobba med henne för jag har alltid en sån otur, men vi får hoppas på det bästa.

Haha, Milla ligger i sängen och är helt utslagen, vi har varit ute på en lång runda och kastat boll, hon har fått en ny boll som hon inte kan ta sönder:D Men snart kommer älsklingen och då kommer hon flyga upp från sängen hihi. Om jag inte ska jobba imorgonbitti så ska jag nog träffa Stephanie ikväll..yee:D Och även alla andra såklart!


Föresten så ska jag försöka hitta upp en hundpsykolog som kan hjälpa Milla, för hon behöver verkligen hjälp för hon mår ju inte alls bra av att vara så rädd, så vi får se hur det går med det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0