Ja, Jag är lite dålig på att skriva märker jag haha

Denna veckan har varit mycket lugn, har bara jobbat tcå dagar, men i och för sig så är jag genom förkylt.

I Torsdags blev det bilträff i Lödde som vanligt, det var svinkallt. Jag tyckte mest synd om Milla för alla ljuden så vi satte oss i bilen, men åkte med PATRICK:D så jävla härligt att träffa han igen. Jag älskar verkligen den personen, han är så jävla underbar och min bästa killkompis, bara så jävla synd att vi inte träffas så mycket längre:( men det får vi ändra på.

Igår var vi i Ystad på ännu en bilträff:S men det var nfaktickt trevligt:D Fick äntligen pratan ut med Frida, en sån fruktansvärt härlig känsla, en stor sten fall från hjärtat:D JAG ÄSLAR DIG FRIDA!

Det som var mindre roligt var att det var personer som tycker samma sak som jag, men inte vill erkänna det när det väl kommer till kritan även fast alla hade sagt att att dem skuloe stå bakom mig, så jävla lågt tycker jag, sjönk verkligen i mina ögon det trodde jag verkligen inte. Blev så besviken när jag fick höra det. Gynta och Marcus stod iallafall för vad dem hade sagt och tycker, tack för det:D

Idag ska jag, Frida, Marcus och Gynta käka fondue och ha det allmänt mysigt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0