HIHI

Igår var det fredag. Först var vi och besktiga Marcus bil, det gick väl sådär hihi, där stod även Patrick och väntade:d alltid lika trevligt att träffa honom. Efter det körde vi till panduro hobby för att köpa present till Anneli och sen köpte vi hårfärg.

När klockan blev 14.00 så skulle jag jobba. Jag jobba, jobba och jobba. När lockan blev 21.00 kom Marcus och hämtade mig. Vi skulle hemm till Gynta för att göra smörgåstårtor till dagens fest hihi så jävla ball vi ska ha idag!!

Men med smörgåstårtorna gick det väl som det gick haha men ball hade vi. Anneli skulle vispa grädde, och det gjorde hon men alldelses för lös och det märkte vi efter att vi lagt i kaviarn, och då gick det inte att vispa den längre haha. Vi försökte och försökte i säkert två timmar men resultatet blev bara grädde i hela köket hahaha! Marcus och Gynta fick köra och köpa mer grädde och kaviar, under tiden så färga Carro mitt hår. Tack Carro!! När väl grädden kom så blev allt lyckat till slut:D och jag hoppas att dem är goda.

Nu sitter jag och väntar på att Marcus ska komma hem för mitt nagelack ligger i hans bil som jag tänkte använda nu. Men får göra något annat sålänge:D

Ikväll ska vi festa!!
PUSS&KRAM
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0