Helgen

Fredag: Då jobbade jag fram till klockan 21, sen gjorde vi smörgåstårtor hemma hs Gynta och drack lite Vin. Carro färgade även mitt hår. 02.30 blev vi klara med smörgåstårtorna haha, så då körde jag och älsklingen hem.

Lördag: På morgonen vaknar jag av att Marvus mobil ringer alarm, ohhh vi skulle på bilträff i Helsingborg. Jag pallade inte och Marcus somnade också om. Efter en stund ringer den igen, fast den här gången var det käre Patrick som ringde. Marcus gick upp för att köra, jag pallade inte så jag stannade hemma hihi.

Han sa till mig att han skulle vara hemma senat 14.30. jag ringde honom och då hade dem precis kommit hem, men dem skulle sätta upp tältet till festen. Det skulle ta max en halvtimme. 15.50 ringde jag igen och då var han hemma, han skulle bar duscha hihi. Men vi kom iallafall hem till Gynta i tid för att hjälpa till med resten, och det gjorde vi, vi "gratinerade" smörgåstårtorna ellerhur Frida haha, mobba inte mig:P  Men festen sattes igång och vi började dricka. Kvällen blev lyckad och vi hade ball, satt och prata med Carro, hon är en trevlig prick hon! Satt även och pratade och shotade med Pia och min älsklingsFrida, men hon försvann ganska snabb när jag började bli berusad, hon tycker inte om när jag är full hihi. Sen blev det även lite dans och kramkalas innan vi stack hem. Festen höll på till 04 imorse och har fått höra en del roliga saker haha, Jag och Marcus stack hem runt 01 för jag ville hem, hade hållt på sen 17.30 så började förfan att bli bakfull hihi. Jag vet, jag är lite knäpp jag! Sen skulle vi hem till Milla också.

Söndag: Idag har det inte hänt så mycket, träffade patrick lite men han ville inte med ut. Sen skulle jag och Marcus köpa vinterjacka till Milla för hon fryser ganska mycket när vi bara sitter stilla. Vi hittade en jättefin:F Den är brun med svart fleez inåti. Efter det stacka vi hem till Gynta för Marcus skulle hjälpa till med att ta ner tältet. Jag satt och tog det lugnt och drack en massa vin hihi.Marcus och Gynta stack sen för att laga någon bil. När dem blev klara var det dagd för Pizza, medans dem fixa det satte jag vägga på det andra tältet och Anneli tände en massa ljus, så det blev varm och mysigt där inne hihi. En stund efter pizzan stack jag och Marcus hem.

Jag hade både druckit en hel del vin och lite kaffe, så när jag kom hem var jag på topp så jag började städa mitt rum, sen duschade jag, så nu är hela min omgivning fräsch hihi. Dags att sova, god natt!!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: carro

säger bara sluta med deon och ta mitt tips haha du är för rolig du!!

2009-09-28 @ 19:14:28
URL: http://carolinehaapala.blogg.se/
Postat av: Frida

får väl lära mig att leva med dig när du är full då :) <3

2009-09-29 @ 13:20:34
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0