Vilka problem

Jag trodde vi hade pratat ut ocm allting och allting var löst, nu har allting ordnat upp sig med Frida även fast hon fortfarande är ledsen och har all rätt till att vara, så ska nästa problem komma. Jag håller fullstäningt med Caroline att det vi gjorde var fel, fast det absolut inte var meningen så blev det som det blev och jag är jävligt glad över att jag och Frida pratade om det.  Jag håller även med om att den ända som har rätt och anledning till att vara arg och ledsen, det är Frida. det Stephanie blev ledsen och arg förstår inte jag, för hela denna grejen handlade inte om henne utan Frida. Men det är klart att om hon kände sig mobbad och bortglömd så ska hon ju berätta det, och det gjorde hon och vi pratade om det och allting var löst i princip, för alla får ju säga vad dem tycker och känner.


Men nu måste jag skriva vad jag känner. Läste precis Stephanies blogg och jag blev ledsen och arg. Vi satt hemma hos Gynta, där Caroline bor och får vara precis var hon vill, anledningen till att hon inte sa något var för att hon inte var delaktig i vår konversation över huvudtaget, ska hon bara börja prata och säga vad hon tycker?! NEJ!

Man har en blogg för att kunna uttrycka sina tankar och känslor, och det var exakt det vi tog upp i vår konversation hemma hos Gynta, och Stephanie, du höll med om det ellerhur?! och du sa även att du skulle förbättra dig på det, så i mins ögon så har du ju inte gjort det. Caroline var inte med i vår konversation, men det var en del av hennes liv som hon ville berätta och skriva vad hon tyckte och kände, det tycker inte jag är snacka skit.

Så nu har jag skrivit vad jag känner!! 
Och detta betyder inte att jag är sur på dig Stephanie, för det är jag absolut inte!!


Men annars har min dag varit bra dag. Jag jobbade från 7.30-13.00 sen åkte jag in till stan för att hjälpa Frida att hitta en present till Gynta, vilket vi gjorde men som ho inte köpte idag. Sen gick vi in på JC och där hittade Frida en skitfin T-tröja där det stog i stil med "How does it feel to knock on heavens door? How deos it feel to be backon the road again?" (inte så bra på engelska) oxh Frida sa att det relaterade mycket till olyckan som Gynta varit med om ocn jag fick rysningar ihela kroppen och sa att vi var tvugna att köpa den, och det gjorde vi som en liten förskottspresent hihi. Efter det fikade vi, mysigt!

en perantes: patrick ringde mig när vi fickade och han frågade vad jag gjorde, jag sa att jag var och fikade i stan, så sa han direkt "jaha okej, hälsa frida då haha"

Efter fikandet åkte vi hem till Gynta för att lämna presenten ovh sen hände det inte så mycket mer. Frida åkte hem, Gynta gick in, och jag och Marcus åkte hem till mig. Marcus somnade efter 10 minuter och sov tills han skulle hem och jag tittade på idol och fick feber:D

God natt! sov gott!!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0