Då var denna helgen över

Ännu en helg slut, men denna helgen har varit mysig:D Som sagt så var vi i ystad i fredags ocg igår var vi (jag, Marcus, Frida och Gynta) hemma hos gynta och åt. Vi skulle ju egentligen bli fondue och såser från elyssé, men nej, killarna är så dåliga på att planera haha. när klockan var halv sju körde vi och handlade och då skulle vi helt plötsligt inte köra in till stan och köpa såser utan vi kunde lika gärna handla det på willys, sen skulle vi inte ha fonude i heller så det blev grillat med potatisgratäng sallad och sås haha, men det blev iallafall bra till slut.

Senare på kvällen vid 23-tiden stack vi hem till patrick och drack vidare med det gänget som satt där hemma. Jag var bara med i en timme kanske sen var jag tvungen att lägga mig för mådde verkligen skitdåligt, hade ont i huvudet, ont i halsen, mådde illa, var yr och hade nog feber så kunde inte sitta i ljuset var tvunget att gå in i ett mörkt rum. Marcus ville juinte köra hem förrän gynta var aspackad, och det blev han ska jag lova. Men dem hade kul. när klockan var 03 så fick jag komma hem till min säng hihi;D
 
Idag var vi (Jag, Marcus och Milla) först på limhamnsfältet med Patrick och Womba, det var mysigt:D sen körde vi hem till Gynta. Vi satt bara och snacka lite och hade allmänt trevlig, Frida skulle också komma dit senare. Sen efter ett tag ringde Stephanie till mig och sa att hon var ledsen och arg på vissa saker som jag hade gjort, och sen blev det bara värre och värre, jag blev arg, Jocke blev arg och Frida blev arg så vi bestämde oss för att träffas och prata ut om det. Och det gjorde vi, dem (Stephanie och Jocke) kom hem till Gynta och vi pratade. Efter en lång och spänd diskussion så löstes allt till slut:D JIPPI!!

Imorgon ska jag försöka sov ut för jag är så trött på dagarna för att jag inte kan sova om nätterna för jag är jättefökyld. Vill vara pigg och bli frisk, Marcus ska ändå jobba så jag behöver inte tänka på att jag ska till honom son jag alltid annars gör hihi. Och på helgerna tänker jag bara på att jag inte vill förstöra hela dagen genom att sova, men imoegon ska jag försöka. Sena på kvällen ska jag och Milla på hunkur.Jag ska försöka få med Marcus men vi får se hur det går hihi. Sen på tisdag ska jag jobba, Onsdag ska Marcus komma hit på dagen sen påkvällen får vi se:D På Torsdag har jag ingen aning, inget inskrivet i almenackan. På Fredag ska jag jobba kväll 14-21.10, efter det ska jag hem till Gynta och göra smörgåstårta till festen som Gynta ska ha på Lördag:D

Så, nu har jag skrivit nästan hela min vecka:D uppdaterar om ändricgarna som alltid uppstår även fast jag ogillar det hihi.

God natt, sov gott!


Kommentarer
Postat av: frida

jag (frida) gillar inlägget! nu är vi (frida och filip) i hbg occh myser. saknar dig (sara) :)

2009-09-20 @ 23:58:43
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0