Återberätta

Jag läste precis Fridas blogg (fridafritzon.blogg.se) och ville återberätta två saker.

Sak ett:
Som sagt så hade vi en lång diskution igår, jag, Frida, Stephanie, Marcus, Gynta och Jocke. Som Frida sa så tror jag inte att det kommer bli helt utrett, man kommer alltind ha det i tankarna, men och andra sidan så har vi pratat ut om det och allting är löst så jag tror att om ett tag å kommer detta ligga bakom oss och vi kan umgås alla som förr, för det är underbart när alla är tillsammans, för detta handlar om mycket nära vänner som jag bryr mig väldigt mycket om och vill aldrig förlora dem. Dem är mina närmaset vänner, men min familj är Marcus, patrick, Milla och Womba och så kommer det alltid att vara. jag kan inte beskriva vad jag menar med familj, men jag hoppas ni förstår ändå.

Närmaste vänner:
Gynta, Frida, Stephanie och Jocke. Jag älskar er

Familj: Marcus, patrick, Milla och Womba Jag älskar er

TVÅ OLIKA SORTES KÄRLEK MEN BÅDA SORTERNA ÄR MYCKET VIKTIGA FÖR MIG!

sak två: Gyntas familj. Man känner sig så välkommen när man kommer dit, man känner sig fri. Det känns som att man är på semester. Annelie är en underbar mamma som välkomnar alla på det bästa sättet. jag älskar att komma dit, även fast vi bara sitter där och umgås så är det underbart. dem bryr sig inet om man öppnar kylen och tar lite mjölk till kaffet för det är självklart för dem, och det är underbart.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0