Mus i vårt hus!

Haha i förrgår så satt pappa och kollade på TV efter att jag och mamma hade gått och lagt oss. Samtidigt som han gör det ser han snabbt i ögonvrån något som rör sigg i soffan, han titta, och där springer en MUS. Upp på soffan, bakom soffan och sen ut i uterummet. Han får panik och sätter upp en massa musfällor i huset, och dagen efter städar mamma huset grundligt, till och med mitt rum så tack musen:D Det var inte så lätt att hålla Milla borta från dem goda små ostbitarna som satt på musfällorna, det hade inte varit så kul om hon hade klämt sig där haha. Men igår natt så hörde pappa en av dem smälla i uterummet. Stackars lilla mus var helt klämd hihi.

I natt hade jag inget att göra, jag kunde inte sova så jag satt och kolla runt lite på youtube. Jag kollade mest på videos om Amstaff, dem är så söta, jag hittade en som låg på golvet med en bebis så söt. Bebisen låg och "klappade" hunden och det menas med att slå på huvudet hihi och hunden bara slicka tillbaka. Men jag hittade även den här :

Och folk blir rädda för min lilla Milla haha!!

Idag har jag och Milla cyklat/gått till Hököpinge och tillbaka, riktigt mysigt väder, men Milla var stentrött när vi kom hem. När vi kom hem var mammas syster här och hälsade på, satt och snackade lite med dem och drack lite kaffe. Sen blev jag pigg igen haha så jag städade igenom alla mina lådor och rensade bland mina papper så nu är här fint inne:D Så nu får jag se vad som händer ikväll:D något kul hoppas jag för jag har ju druckigt kaffe:D

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0