Min helg och mina tankar

Fredag: Utgång. Jag, Frida och Carro hade bestämt oss för att vi skulle gå ut och dansa vilket jag varlite skeptisk för. Kvällen började hemma hos Frida, jag och Frida gjorde oss iordning efter det kom Carro. Vi gjorde mat, det blev tacos. Carro gjorde drinkar, sviiiingoda! Kanske lite för goda, man drack nog lite för mycket hihi. Vi drack, snackade, lyssna på musik och tittade på idol. Efter att ha fått trösta Frida och övertala henne om att följa med ut så kom svarttaxin:D Vi åkte in till Breeze och jag hade iallafall skitball, fy fan vad ball det är att dansa när man har druckigt och där är andra människor. Men det är lite obehagligt när killarna kommer bakom en trycker kuken mot en haha men så är det kanske,får lära mig att säga ifrån, men tills dess så får jag ha med min lilla hönsmamma haha ellerhur Carro?;)

Det var synd att Frida skulle bli ledsen, man blev lite nedstämd men hon kunde ju inte hjälpa det. Innan vi stack hem så gick vi in på Max och käkade, och det var nog bra för jag mådde inte alls dåligt dagen efter, bara lite huvudvärk. Men tack Carro och Frida för en underbar kväll:D det får vi göra om SNART! och då lämnar Frida sin mobil och sin ledsna min hemma ellerhur gumman?!:D


Lördag:
I lördags vaknade vi ganska sent, vid 12-tiden. Vi åt lite frukost sen körde vi hem till Gynta för att sedan köra till källaren och till e-center för att handla mjukiskläder:D Vi lämnade sedan Gynta hos hans farmor och farfar för han skulle äta middag där. Vi körde hem till arcus mormor på kalas för hon fylde år, Vi åt god mat, drack gott och snackade lite.

På kvllen ocrkade inte jag och Marcus göra något för det var så tråkigt väder, vi körde till Tygelsjö för att hyra filmoch köpa godis.När vi kom hem till mig frös ;arcus så mycket så han hoppade in i duschen medans jag plockade undan på rummet, när han var värdig hoppade jag in:D Vi tände lite ljus, tittade på filmen och bara mös, det är så underbart!!


Söndag:
Idag har det ite hänt så mycket. När jag vaknade sov Marcus forfarande så jag och Milla gick ut på en lång promenad tillsammans:D Riktigt mysigt.När vi kom hem var Marcus vaken så vi åt lite frukost. Sen låg vi i stort sett bara i sängen fram till kl.16, då lagade jag mat. Efter det körde vi hem till Patrick och Nete för åka på bio. Vi såg Flickan som lekte med elden, det är uppföljaren på Män som hatar kvinnor. Riktigt bra film, och det kommer en 3:a:D


Nu ska jag sova!!


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0