Fan vad trött jag blev

Har jobbat idag från 6.50-14.10, drack en hel kanna kaffe haha har varit speedad hela dagen. Du vet jag blir helt pigg av kaffe, jag vet inte varför har aldrig blivit det innan.

Men iallafall, Marcus och Patrickhämtade mig på jobb när jag slutade, vi körde dåmhem till Patrick och man blev bjuden på Pizza:D Sen hade jag skitbull, jag var så fruktansvärt pigg av allt kaffe och dem bara låg där i soffan helt döda hihi så jag satte mig ute i uterummet och drack ännu mer kaffe och skickade en massa störiga sms hihi. Till slut kom Frida tack för det! Vi gick då hem till Gynta för att powerwalka med Carro, såklart så tog vi Milla och Womba med oss. Det var rikyig härligt att gå ut och gå, men fan vad dålig kondis man har:D Men hoppas att det blir fler såna runder med rätt skor, även fast man låg en lite bit bakom Carro och Frida så var det skönt, man kan ju inte sluta gå för då tappar man ju bort dem två hihi.

Efter det stack vi till Lödde som vi alltid gör på Torsdagar, men där hände det inte så mycket, så vi körde hem igen, men det var ändå trevligt!! Det ändå som var lite tråkigt var att Gynta inte följde med:( Fick inte se han så mycket när vi var hemma hos honom heller. Även fast vi hade bestämt att gå en runda med Carro så är det väll klart att man vill vara med honom också.

Hänt/händer i veckan:

Negativt: Milla kom i "slagsmål" med Patricks katt Mille. Mille rev Milla i ögat så det började blöd, vi åkte in till djursjukhuset och dem sa att det va bra att vi kom in för katters klor har så mycket bakterier så hon kunde blivit blind:S, men vi ögondroppar som skulle ta bort bakterierna. Men det besöket kostade mig 1000 kr bara för att Milla inte kan låta stackars Mille vara ifred. Men ändå bra att båda mår bra:D

Positivt: Jag kom in på skolan:D JIPPI! Ska läsa till undersköterska nu ett år framåt och förhoppningsvis få ett fast jobb sen sått man kan skaffa sig ett eget liv:d Med det menar jag egen bostad och om några år en egen familj:D Min högsta önskan!

Tråkigt: Att Gynta har varit mycket irriterad på sista tiden;) haha (Ta inte illa upp Gynta, tycker om dig ändå:D)

Roligt: Att jag ska ut och dansa imorgon med Frida och Carro för andra gången i mitt liv haha

Puss&Kran


Kommentarer
Postat av: frida

JIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vi får ha huset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-02 @ 08:46:41
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0