Ett bra tag sedan!

Ja, nu var det jävligt länge sedan jag skrev:D Efter den jobbiga tiden jag hade så har det blivit mycket bättre. Helgen innan jag började skolan så ville Patrick muntra upp mig så han bjöd med mig och Marcus till hans sommarstuga i danmark. TACK FÖR DET PATRICK! Det var helt underbart och jag kunde verkligen bara slappna av. Vi åt gott, drack gott, spelade spel, kollade på film, gick i skogen. Det var bara helt underbart och jag mådde mycket bättre när vi kom hem.

Sen jag skrev sist har det hänt en hel del. Men dem största sakerna är nog att jag har börjat i skolan:D och även om du inte tror på det, så är det skitkul! I och med att jag har jobbat som vårdbiträde i två år så är det mycket som man inte änkt på eller gjort helt fel, så det är mycket intressant.

Patrick och Nete har köpt hus:D så grattis till er och hoppas det går bra:D ska bli kul sen när vi ska packa upp allt:d för jag hoppas verkligen att jag får hjälpa till för det är såå kul att packa upp saker i ett helt tomt hus och göra precis som man vill.


Just nu mår jag hur bra som helst, okej det finns vissa dagar man inte vill ha, men det får man stå ut med. Och nu har jag och Marcus varit tillsammans i 4 år och 9 månader och varit förlovade i 2 år och 9 månader och jag är fortfarande kär, inte nykär, men kär och jag älskar honom över allting annat. för er som undrar så mår Milla också bra:D Vi har börjat på wight pulling och det är skitkul. Hon har inte fått dra vagn än, men hon har dragit vikter ute i skogen, hon övertrött hihi.  Nu ska jag mysa med millis framför brasan lite så....


....Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0